LES NOSTRES ESCOLES

Comptem amb escoles distribuïdes per tot el territori,
troba la que tinguis més a prop.

QUI SOM

A Clece som conscients de la importància del paper dels serveis educatius en l’etapa infantil per aconseguir el desenvolupament complet i la felicitat dels més petits, així com per ajudar les famílies a conciliar la vida personal, familiar i laboral.

docents

Escoles Infantils

Alumnes

PREMIOS Y MENCIONES

PREMIS ESCUELA INFANTIL II

"MENUDOS POETAS"

EI "Los Palitos", San Juan del Puerto (Huelva)

Premi a Rocío Mazo, Mercedes de la Cinta Rodríguez, Joana Rodríguez i Carmen Toscano, en la categoria de Lectoescriptura, a l’aula 0-3, pel projecte "Menudos poetas". Edició 2017.

PREMI A L’EXCEL·LÈNCIA I INNOVACIÓ EDUCATIVA AMEI WAECE I HÉRMEX IBÉRICA

"CREARTE"

EI "Los Sauces", Valdemoro (Madrid)

Projecte "Crearte" adreçat a estimular la creativitat dels més petits. Un reconeixement a les experiències més innovadores i reeixides internacionalment amb nens i nenes d’entre 0 i 3 anys.

PREMIS IMET. JOSEP VIVES CIURANA

"TRANSPARÈNCIES"

EI Sant Pere i Sant Pau, (Tarragona)

Projecte d’expressió artística "Transparències" adreçat a fomentar l’autoestima en infants d’1 i 2 anys.

Experiències educatives CLECE

Un espai on et presentem alguns dels projectes destacats de les nostres escoles de la mà del seu equip educatiu.