LES NOSTRES ESCOLES

Comptem amb escoles distribuïdes per tot el territori,
troba la que tinguis més a prop.

QUI SOM

A Clece som conscients de la importància del paper dels serveis educatius en l’etapa infantil per aconseguir el desenvolupament complet i la felicitat dels més petits, així com per ajudar les famílies a conciliar la vida personal, familiar i laboral.

docents

escoles infantils

Alumnes

PREMIS I MENCIONS

"Nomeolvides"

EI "Pinto pinto", Laguna de Duero (Valladolid)

Premi de Llenguatge, Comunicació i Emocions a l’aula 0-3 a Miriam Velasco Pesquera, pel seu projecte «Nomeolvides». L’objectiu principal és desenvolupar les habilitats comunicatives i diferents formes d’expressió dels alumnes de 0 a 3 anys, tot fomentant, a més, altres habilitats com l’observació i l’exploració del seu entorn, així com les seves capacitats afectives.

"Servei d’atenció primerenca"

EI "El Patufet" Sant Quirze del Vallès (Barcelona)

Premi d’Extraescolars en Necessitats Educatives Especials a Anna Llobet, Ariadna Imbers i Noemí Quevedo, pel seu servei d’atenció primerenca. L’objectiu és oferir un servei integral, que actua dins d’un marc de prevenció, detecció i intervenció terapèutica primerenca. La intervenció es fa de manera multidisciplinària, periòdicament i globalment des d’un entorn conegut per a ells i per a les seves famílies.

"Eureka"

EI "Platero y yo", Moguer (Huelva)

Menció especial del jurat a Rocío Mazo Rodríguez, pel seu projecte «Eureka». Les sessions d’Eureka per a alumnes de 2-3 anys afavoreixen la capacitat de concentració, tot experimentant amb objectes, coneixent-ne les característiques, les formes o les textures i relacionant uns objectes amb altres. L’objectiu principal és que els nens i nenes aprenguin per ells mateixos, tot ajudant-los a estructurar el pensament al seu ritme.

Experiències educatives CLECE

Un espai on et presentem alguns dels projectes destacats de les nostres escoles de la mà del seu equip educatiu.

NOTÍCIES DESTACADES