LES NOSTRES ESCOLES

Comptem amb escoles distribuïdes per tot el territori,
troba la que tinguis més a prop.

QUI SOM

A Clece som conscients de la importància del paper dels serveis educatius en l’etapa infantil per aconseguir el desenvolupament complet i la felicitat dels més petits, així com per ajudar les famílies a conciliar la vida personal, familiar i laboral.

docents

escoles infantils

Alumnes

PREMIS I MENCIONS

PREMI A L’EXCEL•LÈNCIA I INNOVACIÓ EDUCATIVA AMEI WAECE I HÉRMEX IBÉRICA

EI "Los Sauces", Valdemoro (Madrid)

"CREARTE"

Projecte "Crearte" adreçat a estimular la creativitat dels més petits. Un reconeixement a les experiències més innovadores i reeixides internacionalment amb nens i nenes d’entre 0 i 3 anys.

PREMIS IMET. JOSEP VIVES CIURANA

EI Sant Pere i Sant Pau, (Tarragona)

"TRANSPARÈNCIES"

Projecte d’expressió artística "Transparències" adreçat a fomentar l’autoestima en infants d’1 i 2 anys.

PREMIS ESCUELA INFANTIL II

EI "Los Palitos", San Juan del Puerto (Huelva)

"MENUDOS POETAS"

Premi a Rocío Mazo, Mercedes de la Cinta Rodríguez, Joana Rodríguez i Carmen Toscano, en la categoria de Lectoescriptura, a l’aula 0-3, pel projecte «Menudos poetas». Edició 2017.

Experiències educatives CLECE

Un espai on et presentem alguns dels projectes destacats de les nostres escoles de la mà del seu equip educatiu.

NOTÍCIES DESTACADES